De verhuizing van onze logistieke afdeling naar ons nieuwe pand aan de Tolhûsleane 15 te Gorredijk is afgelopen week met succes voltooid. Daarmee is de overgang van onze bedrijfsvoering naar het nieuwe pand afgerond.

Wat betekent dit voor u als klant?

Het afhalen van al uw (koffie)producten dient vanaf nu op het nieuwe adres te geschieden. Het magazijn kunt u bereiken middels de weg aan de rechterzijde van het pand. U kunt zich dan melden bij de eerste grote roldeur. Aan de linkerzijde van deze deur bevindt zich een bel.

Let er op dat u uw producten pas op kunt halen als u deze besteld heeft. Indien u uw bestelling telefonisch heeft doorgegeven kunt u direct doorrijden naar het magazijn. Wilt u uw producten op locatie bestellen dan mag u zich hiervoor melden bij de receptie. Deze bereikt u via de hoofdingang.

Wat betekent dit voor u als leverancier?

U heeft als leverancier een mailing van ons ontvangen waarin u op de hoogte bent gesteld van de verhuizing van onze logistieke afdeling met daarin de instructies betreffende de afleverprocedure die wij wensen te hanteren. Indien u deze niet heeft ontvangen kunt u deze opvragen bij onze afdeling logistiek.

Indien u nog vragen heeft over deze verandering dan kunt u ons op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 bereiken op:  0513 46 50 50