FAQ

In deze FAQ vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen dan kunt u uw vraag stellen via dit contactformulier.

    Bestellingen

  1. Hoe lang duurt het voor u een bestelde automaat levert?

    Wij kunnen zeer snel leveren. Indien noodzakelijk: dezelfde dag nog ( in overleg ).
    Normaal moet u rekening houden met ± 3 – 5 dagen levertijd (afhankelijk van het type automaat en de voorraad van dat model). Indien de automaat voor u op maat geproduceerd gaat worden dan zal er levertijd ontstaan.

  2. Ik heb producten voor de automaat besteld. Wanneer vindt de bezorging van mijn bestelling plaats?

    Wij bezorgen elke week op vaste routedagen. Uw bestelling wordt bezorgd op uw vaste bezorgdag van de week. U kunt uw bestelling doorgeven tot 15.00 op de dag voor uw vaste bezorgdag.

  3.  

    Technische service

  4. Hoe kan ik de technische dienst van Café Salento bereiken?

    U kunt onze technische dienst bereiken door te bellen naar 0513-465050. Tevens kunt u een storing doorgeven via ons storingsformulier

  5. Hoe snel is uw technische servicedienst?

    In beginsel wordt een gemelde storing dezelfde dag nog afgehandeld. Is dat niet gelukt wegens grote drukte of andere omstandigheden, dan de volgende dag zeker!

  6. Kunt u apparatuur van andere leveranciers in onderhoud nemen?

    Dat is voor het overgrote deel van alle in Nederland geleverde apparatuur mogelijk. Of dit ook voor uw machine geldt  kunt u met onze vertegenwoordigers of technische adviseurs overleggen.

  7.  

    Producten

  8. Leveren jullie ook duurzame producten?

    Ja, wij hebben ons eigen 100 % duurzame koffielabel met de 100% duurzaam claim. Daarnaast leveren wij een uitgebreid assortiment koffie, thee, cacao, suiker,melk, bekertjes enz. maar ook andere artikelen onder het Fair-Trade, BIO en EKO keurmerk.

  9. Leveren jullie ook producten als thermoskannen, tafeldispensers, mokken en kop en schotels?

    Wij kunnen u voorzien van allerlei producten voor het serveren van koffie en thee. Dat varieert van thermoskannen tot en met een lepeltje bij het kopje. Onze verkoopadviseurs kunnen u hierover volledig inlichten.

  10. Wij hebben een automaat van een andere leverancier. Kunnen uw producten ook in deze machine?

    Ja dat kan. Om een goede smaak te kunnen garanderen gaan wij wel eerst de producten van uw huidige leverancier uitwegen en vervolgens stellen wij uw automaat af op de ingrediënten die wij leveren.

  11.  

    Webshop

  12. Waarom kan ik niet inloggen in de webshop?

    Dit kan meerdere oorzaken hebben:
    Uw internet verbinding is (tijdelijk) weggevallen. Herstel uw internetverbinding en probeer opnieuw
    U gebruikt een verouderde browser. Update uw browser, of probeer een andere browser.
    Foutieve inloggegevens. Controleer of Caps Lock uitgeschakeld is. Indien u uw inloggegevens vergeten bent kunt u bellen met 0513 46 50 50  om deze te herstellen.

  13. Ik ben mijn inloggegevens kwijt, wat nu?

    Indien u uw inloggegevens vergeten bent kunt u bellen met 0513 46 50 50  om deze te herstellen.